Verzending en bezorging
Indien zaken uit voorraad leverbaar zijn, worden deze nadat het verschuldigde factuurbedrag op de rekening van ALBEPRO is bijgeschreven, binnen 3 werkdagen verzonden met in achtneming van de levertijd van het betreffende product. Voor het verzenden van bestelde zaken zal ALBEPRO verzendkosten in rekening brengen. De hoogte van deze verzendkosten kan verschillen, indien het totale pakketgewicht dusdanig is dat er extra verzendkosten moeten worden gerekend. De levering van bestelde zaken vindt plaats op het bij ALBEPRO bekende postadres, niet zijnde van tijdelijke aard, en afgegeven aan de natuurlijke persoon die zich op het afleveradres bevindt.
Bestellingen welke vanaf vrijdag 14:00 t/m zondag geplaatst worden en betaald zijn, zullen maandags worden aangemeld voor verzending.
Vanaf 11 april 2021 pakket direct ophalen bij PostNL-punt na 1e bezorgpoging in België
Vanaf 11 april 2021 worden pakketten in België één keer bij het bezorgadres aan u aangeboden.
Indien u bij de eertse levering niet thuis bent gaat het pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL-punt.
Daar kan het pakket vanaf de volgende dag worden opgehaald. De tweede bezorgpoging komt hiermee in België te vervallen.
Waarom deze aanpassing?
PostNL streeft ernaar zoveel mogelijk pakketten bij de eerste bezorgpoging af te leveren bij de ontvanger.
Omdat de consument steeds vaker zelf kan kiezen waar en wanneer hij zijn pakket geleverd wil krijgen, lukt PostNL dat bij gemiddeld 96% van de leveringen.
Van de ontvangers die niet thuis zijn, blijkt een groot deel bij een tweede bezorgpoging ook niet thuis te zijn.
Uit PostNL klanttevredenheidsonderzoek weten zij dat deze ontvangers de voorkeur hebben hun pakket vervolgens direct op het PostNL-punt te laten afleveren.
Wij spelen in op deze behoefte door het pakket na de eerste bezorgpoging bij het PostNL-punt af te leveren. Hiermee heeft u als ontvanger het pakket een dag eerder tot uw beschikking.